PŁATNOŚCI
- Opłata konferencyjna, obejmująca koszty: udziału w konferencji, materiałów konferencyjnych (w tym praca zbiorowa zawierająca referaty), dwóch obiadów i uroczystej kolacji, wynosi:
- wpłacona do 31 marca 2016 – 700 zł od osoby,
- wpłacona po 31 marca 2016 – 800 zł od osoby.
Nie przewiduje się zwrotów opłaty konferencyjnej.
Opłata konferencyjna dla osób towarzyszących wynosi 400 zł i obejmuje koszty dwóch obiadów i uroczystej kolacji.
- Osoby, które z różnych względów nie mogą wziąć udziału w Konferencji, a chcą opublikować swój referat, mogą to uczynić wpłacając 400 zł na konto organizatorów, po uprzedniej rejestracji jako Uczestnik Konferencji.
- Koszty noclegów oraz przejazdów Uczestnicy Konferencji pokrywają we własnym zakresie (nie są one wliczone do opłaty konferencyjnej).
- Członkowie Komitetu Naukowego oraz pracownicy Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej są zwolnieni z opłaty konferencyjnej. Pokrywają jedynie koszty dojazdu oraz zakwaterowania.
Uiszczenie opłaty konferencyjnej jest możliwe po zarejestrowaniu się na Konferencję.
Opłatę konferencyjną należy wpłacić na konto, którego numer pojawi się w systemie rejestracyjnym po dokonaniu rejestracji, z dopiskiem „Imię i nazwisko Uczestnika, Konferencja KESJZ 2016".
Jeśli chcą otrzymać Państwo fakturę potwierdzającą uiszczenie opłaty konferencyjnej, prosimy o uzupełnienie odpowiednich pól w trakcie rejestracji. Faktura VAT jest wystawiana po otrzymaniu wpłaty.
Jeżeli potrzebują Państwo faktury proforma, prosimy o wysłanie stosownego maila na adres konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila należy podać skrót albo nazwę konferencji.
Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego (w tym Collegium Medicum):
Nie ma możliwości wystawienia faktury na Uniwersytet Jagielloński ani Collegium Medicum. Rozliczenie między jednostkami UJ oraz CM UJ następuje za pomocą wewnętrznych not księgowych.
W przypadku uczestnika, za którego uczestnictwo opłatę uiszcza jednostka UJ lub CM UJ, dysponent środków powinien wysłać e-mail ze stosowną prośbą na adres: konferencje@uj.edu.pl. W treści maila należy podać imię i nazwisko uczestnika, wysokość opłaty oraz nazwę i adres jednostki, na którą ma zostać wystawiona nota do zapłaty.
W przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z jednostki UJ lub CM UJ, może uzyskać tylko fakturę imienną, na podstawie której otrzyma zwrot.