REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ | LOGOWANIE DO SYSTEMU
Opłata konferencyjna
Każda osoba, która chce wziąć udział w Konferencji powinna zarejestrować się i uiścić opłatę konferencyjną.
Wysokość opłat obowiązuje w wyznaczonych terminach płatności zgodnie z KALENDARIUM KONFERENCJI.
Opłata konferencyjna obejmuje:
- dla osób uczestniczących w Konferencji:
- udział w Konferencji,
- materiały konferencyjne (w tym praca zbiorowa zawierająca referaty),
- dwa obiady i przerwy na kawę,
- uroczystą kolację.
- dla osoby towarzyszącej:
- dwa obiady,
- uroczystą kolację.
Rejestracja on-line
Rejestracja jest możliwa tylko za pośrednictwem systemu on-line. Tylko zarejestrowaniu uczestnicy mogą wysłać streszczenia, referaty lub dokonać opłaty.
W celu rejestracji na Konferencję, prosimy kliknąć link: REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ
Zarejestrowani uczestnicy mogą zalogować się do systemu klikając link: LOGOWANIE DO SYSTEMU
Sposoby płatności
1. Karta kredytowa (płatność on-line)
Po zalogowaniu się do systemu rejestracji proszę kliknąć link Pay-on-line.
Następnie zaznaczyć kwotę opłaty rejestracyjnej i kliknąć przycisk Pay on-line, uczestnik zostanie przekierowany bezpośrednio do systemu płatności elektronicznych (First Data Polcard)
Ważne! Potwierdzenie płatności pojawia się w systemie do 30 min.
2. Przelew bankowy
Dane do przelewu bankowego są dostępne na potwierdzeniu rejestracji oraz w systemie rejestracyjnym. W celu uzyskania numeru konta proszę:
- zalogować się do systemu rejestracji i kliknąć link Edytuj opłaty rejestracyjne,
- wybierać zakładkę Płatności i faktury, w której znajdują się dane do przelewu.
Ważne! Tytuł przelewu powinien zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę konferencji (FEARandPAIN). Potwierdzenie płatności w systemie pojawia się w przeciągu 2-3 dni roboczych.
Faktury
Faktury są wystawiane dopiero po otrzymaniu opłaty przez Biuro Konferencji. Jeśli potrzebna jest faktura pro-forma, prosimy o kontakt z Biurem Konferencji – Sekcją Organizacji Konferencji Działu Promocji i Informacji UJ na adres: konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila proszę podać skrót konferencji EKONOMIA.
Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:
Uczestnicy, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego nie powinni podawać w systemie danych do faktury, ale proszeni są o kontakt z Biurem Konferencji na adres: konferencje@uj.edu.pl w celu ustalenia dogodnej formy rozliczenia, tj.:
- nota wewnętrzna wystawiona na daną jednostkę (zobowiązanie dysponenta środkówjednostki do uiszczenia opłaty powinno zostać przesłane na powyższy adres mailowy: konferencje@uj.edu.pl
- faktura imienna (w przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z instytucji), na podstawie której uzyskają Państwo zwrot opłaty (w tym wypadku proszę o podanie danych w systemie).
Kontakt w sprawach związanych z rejestracją w systemie, płatnościami, fakturami:
Biuro konferencji (Sekcja Organizacji Konferencji Działu Promocji i Organizacji UJ)
email: konferencje@uj.edu.pl
Tel.: +48 12 663 23 60
Warunki anulacji rejestracji
Organizator nie przewiduje zwrotów opłat.